Új felhasználó vagyok

Az Ön kosara jelenleg üres.

Általános szerződési feltételek           aszf



         Az alábbi  feltételek érvényesek a GardeMatic Kft. 1163. Budapest, Gordonka u. 8. (Továbbiakban: GardeMatic)  és a  vevő (továbbiakban: Vevő) között létrejött szerződéses kapcsolatokra. Minden ettől eltérő  feltétel csak GardeMatic  kifejezett,  írásos  nyilatkozata esetén érvényes.



1. Vásárlási Feltételek – Szerződéskötés



        A GardeMatic Webáruházban a vásárlás regisztrációhoz kötött. A GardeMatic által működtetett online áruházban történt regisztrációval, illetve rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette, és elfogadja a jelen Vásárlási Feltételeket. GardeMatic fenntartja magának a jogot arra, hogy jelen Feltételeket bármikor, a Vevőnek küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.


         A leadott rendelések elektronikus levélben (e-mailben) haladéktalanul  - legkésőbb  48 órán belül-  visszaigazolásra kerülnek. A termékek megjelentetése GardeMatic online Webshopjában nem tekinthető jogilag kötelező ajánlatnak, hanem egy kötelezettség nélküli online-katalógusnak. Vevő  miután a rendeléshez  szükséges összes adatot megadta, a „Megrendelem”  gombra kattintással egy kötelező érvényű rendelést küld a kosárban található árukra.  A vásárlási szerződés  GardeMatic visszaigazolásával, feladási értesítésével, vagy áruszállításával jön létre. Amennyiben Vevő 48 órán belül  sem visszaigazolást, sem feladási értesítést,  sem árut nem kap, úgy Vevő számára a rendelése a továbbiakban nem kötelező érvényű.

      GardeMatic nem vállal felelősséget semmilyen az internetes hálózatban, levelezőrendszerben, bármilyen adatforgalomban felmerülő technikai vagy szoftverhibáért, és azok következményeiért.



2. Árak és fizetési feltételek



         Az árak a Webshop-ban egyrészt egységárak (méter vagy darab-ár),  ill. a legkisebb vásárolható egységre vonatkoznak (pl. LPE cső 5 m/tekercs)

Fizetés:  1./ futárszolgálattal történő szállítás esetén:  előre utalás és utánvét.

               2./személyes áruátvétel esetén: készpénzzel vagy bankkártyával.

         A webshopban mindenkor az aktuális árak szerepelnek. Áraink változtatásának jogát fenntartjuk, azok a honlapon való megjelenéskor azonnal érvénybe lépnek.

      Egyedi megrendelésre szállított termékeknél,  és  btto 250.000 Ft. feletti megrendeléseknél  GardeMatic  előleg fizetését kéri. Kivételes esetekben fenntartja a jogot a kintlévőség rizikójának kizárásához,  a  kizárólag előre fizetés ellenében történő szállításra.

         A számlázás a Webshopban közzétett árakon történik. Abban az esetben, ha a megrendelés feladása és az áru átvétele közötti időben árváltozás történik, a megrendelés időpontjában érvényes árat GardeMatic csak abban az esetben garantálja, ha erre vonatkozóan  előzetesen megállapodás jött létre,  és az áru ellenértéke az árváltozás időpontja előtt a GardeMatic  folyószámlájára befolyt, ill. pénztárába befizetésre került.


 

3. Szállítás



           Házhoz szállítással történő rendelés estén az árut a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki. A házhozszállítás költségét a megrendelés feladása előtt a rendszer automatikusan kalkulálja. Egyes tételek esetén a fuvarra GardeMatic egyedileg ad árajánlatot.

           A rendelés szállítási határidő szerint megbontható. Ennek alapján a Webshop 2 v. 3  rendelésre bontja szét a megrendelt árut. A rendelések önálló rendelésként futnak.  Abban az esetben, ha Vevő egy rendelést ad le, az két rendelésre utólag nem bontható, a rendelést  törölni kell, majd újra megrendelni.  A postázás és az áru kiszállítása szombat kivételével munkanapokon történik.


Személyes áruátvétel

           Vevő az árut átveheti munkaidőben GardeMatic  telephelyén, ( Bp. XVI. Gordonka u. 8.) A megrendelt csomagokat GardeMatic  maximum 10 napig tárolja, ez időszak alatt GardeMatic  ügyintézője több alkalommal is megpróbálja Vevőt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelés törlésre kerül.


Csomag újrakézbesítés

         A  csomag elküldésének napján a nap végén értesítést küldünk e-mailben a megrendelőknek a raktárból aznap kiszállított csomagokról. Vevő ebből értesül hogy a rendelt áru másnap érkezik. Amennyiben GardeMatic elküldte Vevő részére a megrendelt csomagot, és azt Vevő 3 munkanapon  belül nem veszi át, a csomagot a GLS automatikusan visszaviszi  a feladónak (jelen esetben GardeMatic-nak), a szállítási költséget  pedig leszámlázza felé.   Át nem vett csomag esetén a szállítás díját GardeMatic a Vevőre terheli, a csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke, és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezi.  Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszaérkezik  a csomag,  GardeMatic fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban  NE küldjön újra csomagot.

           A kárfelelősség és kockázat a Vevőre akkor száll át, amikor az áru GardeMatic raktárát elhagyja.



4. Jótállás 



GardeMatic  az általa szállított termékekre termékenként eltérő, de min. 1 év jótállást vállal.

          A Vevő jótállási igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A jótállási idő kezdete a számla dátumától kezdődik.  A hibás termékeket  GardeMatic 30 napon belül kijavítja, vagy kicseréli.

            A fogyasztói kifogásról a cserére visszaküldött termék(ek) mellé kérjük mellékelje az eredeti számlát, a hiba leírását,  illetőleg, hogy milyen címre juttassuk el a javított, ill. csereterméket.



5. A szerződéstől való elállás – áru visszavétele



           Amennyiben az áru valamely esetben nem felel meg a Vevő  várakozásainak, akkor azt  a vásárlástól számított 30 naptári napon belül indoklás nélkül visszaküldheti – vagy visszahozhatja GardeMatic részére. Árut eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban veszünk vissza.

           A 43.000 Ft. (btto) értéket meghaladó,  és céges vásárlások esetében a várakozás elkerülése és az ügyintézés gyorsítása érdekében az áruvisszavételt megelőzően  legalább 2 nappal írásos előjelzés küldését kérjük.  Az elállási határidő a számla dátumának napjával kezdődik. A kifizetett ellenérték visszatérítése az áru beérkezése és minőségi ellenőrzése után, de mindenképp az áru visszaérkezése után 30 napon belül történik meg.


Az áruvisszavételből ki vannak zárva a következő esetek és termékek:

  • A vevő részére egyedileg  gyártott, átalakított, beszerzett termékek,
  • méretre vágott és sérülékeny termékek
  • rotoros szórófej, spray fúvóka, MP Rotátor fúvóka
  • tófólia,
  • csomagos egységben vásárolt termékek esetében az egységcsomagnál kisebb mennyiség.

          A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, különös tekintettel a szállítási költségekre és a szállítás alatti sérülések rizikójára.

           Eljárás olyan esetekben, amikor a rendelés teljesítésekor kedvezményes postaköltség kalkuláció lett alkalmazva a következő:

           Ha az áru visszavétele után a Vevő által ténylegesen vásárolt összeg nem éri el a kedvezményes postaköltség határát,  GardeMatic jogosult a visszatérítésből   a kedvezményes,  és a visszavett áruval csökkentett  vásárlási összeg  esetében kalkulálandó postaköltség közötti differencia levonására, valamint minden olyan kedvezmény levonására, mely a vevő számára   az visszaadott áru értékének figyelembevétele nélkül nem nyílt volna meg.

           A csomagot  értéknyilvánítással kérjük feladni. Portós, vagy utánvéttel terhelt csomagot GardeMaticnak NEM áll módjában átvenni.


           A visszaküldött  termék megérkezése után GardeMatic  a teljes vételárat - a rendelés teljesítésekor felmerült kedvezménymentes  szállítási költséggel csökkentve 30 napon belül visszafizeti.

GardeMatic a Vevő részére visszajáró összeget az alábbi módokon fizeti vissza:

- pénztárból

- banki átutalással, ehhez kérjük a bankszámlaszám megadást.

          A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Vállalkozásunk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését. Hiányosan visszaküldött termékeket nem tudunk visszavenni. Ha mégis hiányosan küldi vissza a terméket, úgy az elállás jogát nem tudjuk biztosítani, ekkor a termék visszaszállítási költsége Vevőt terheli.

          A fentiekben részletezett áru visszaküldési jog nem vonatkozik az EU-n kívüli országokból történő vásárlásokra.



6. Tulajdonjog fenntartása



          GardeMatic a szállított áruk tulajdonjogát az ellenérték maradéktalan megfizetéséig megtartja.



7. Jogviták



A szerződő felek között esetlegesen felmerülő jogviták eldöntésében – amennyiben azok békés úton nem rendezhetők – GardeMatic cégbejegyzési címe szerinti bíróság illetékes.



8. Adatvédelem



Az adatokat GardeMatic saját adatbázisban tárolja,  harmadik félnek nem adja ki.

____________________________________________________________


Robotfűnyíró 1.
Szökőkút 2.
slideshow
slideshow
Kerti tó 1.
slideshow
Öntözőrendszer 4.
Szökőkút 1.
slideshow
slideshow
Kerti tó 5.
slideshow
Párakapu, ködhűtés 2.
Párakapu, ködhűtés 1.
Szökőkút 4.
slideshow
slideshow
slideshow
Öntözőrendszer 3.
Szökőkút 3.
Öntözőrendszer 2.
slideshow
slideshow
Kerti tó 3.
slideshow
Párakapu, ködhűtés 3.
slideshow
Kerti tó 4.
Öntözőrendszer 5.
Robotfűnyíró 2.
Robotfűnyíró 3.
Szökőkút 5.
Kerti tó 2.
Öntözőrendszer 1.