Új felhasználó vagyok

Az Ön kosara jelenleg üres.

Általános szerződési feltételek           aszf



         Az alábbi  feltételek érvényesek a GardeMatic Kft. 1163. Budapest, Gordonka u. 8. (Továbbiakban: GardeMatic)  és a  vevő (továbbiakban: Vevő) között létrejött szerződéses kapcsolatokra. Minden ettől eltérő  feltétel csak GardeMatic  kifejezett,  írásos  nyilatkozata esetén érvényes.



1. Vásárlási Feltételek – Szerződéskötés



        A GardeMatic Webáruházban a vásárlás regisztrációhoz kötött. A GardeMatic által működtetett online áruházban történt regisztrációval, illetve rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette, és elfogadja a jelen Vásárlási Feltételeket. GardeMatic fenntartja magának a jogot arra, hogy jelen Feltételeket bármikor, a Vevőnek küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.


         A leadott rendelések elektronikus levélben (e-mailben) haladéktalanul  - legkésőbb  48 órán belül-  visszaigazolásra kerülnek. A termékek megjelentetése GardeMatic online Webshopjában nem tekinthető jogilag kötelező ajánlatnak, hanem egy kötelezettség nélküli online-katalógusnak. Vevő  miután a rendeléshez  szükséges összes adatot megadta, a „Megrendelem”  gombra kattintással egy kötelező érvényű rendelést küld a kosárban található árukra.  A vásárlási szerződés  GardeMatic visszaigazolásával, feladási értesítésével, vagy áruszállításával jön létre. Amennyiben Vevő 48 órán belül  sem visszaigazolást, sem feladási értesítést,  sem árut nem kap, úgy Vevő számára a rendelése a továbbiakban nem kötelező érvényű.

      GardeMatic nem vállal felelősséget semmilyen az internetes hálózatban, levelezőrendszerben, bármilyen adatforgalomban felmerülő technikai vagy szoftverhibáért, és azok következményeiért.



2. Árak és fizetési feltételek



         Az árak a Webshop-ban egyrészt egységárak (méter vagy darab-ár),  ill. a legkisebb vásárolható egységre vonatkoznak (pl. LPE cső 5 m/tekercs)

Fizetés:  1./ futárszolgálattal történő szállítás esetén:  előre utalás és utánvét.

               2./személyes áruátvétel esetén: készpénzzel vagy bankkártyával.

         A webshopban mindenkor az aktuális árak szerepelnek. Áraink változtatásának jogát fenntartjuk, azok a honlapon való megjelenéskor azonnal érvénybe lépnek.

      Egyedi megrendelésre szállított termékeknél,  és  btto 250.000 Ft. feletti megrendeléseknél  GardeMatic  előleg fizetését kéri. Kivételes esetekben fenntartja a jogot a kintlévőség rizikójának kizárásához,  a  kizárólag előre fizetés ellenében történő szállításra.

         A számlázás a Webshopban közzétett árakon történik. Abban az esetben, ha a megrendelés feladása és az áru átvétele közötti időben árváltozás történik, a megrendelés időpontjában érvényes árat GardeMatic csak abban az esetben garantálja, ha erre vonatkozóan  előzetesen megállapodás jött létre,  és az áru ellenértéke az árváltozás időpontja előtt a GardeMatic  folyószámlájára befolyt, ill. pénztárába befizetésre került.


 

3. Szállítás



           Házhoz szállítással történő rendelés estén az árut a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki. A házhozszállítás költségét a megrendelés feladása előtt a rendszer automatikusan kalkulálja. Egyes tételek esetén a fuvarra GardeMatic egyedileg ad árajánlatot.

           A rendelés szállítási határidő szerint megbontható. Ennek alapján a Webshop 2 v. 3  rendelésre bontja szét a megrendelt árut. A rendelések önálló rendelésként futnak.  Abban az esetben, ha Vevő egy rendelést ad le, az két rendelésre utólag nem bontható, a rendelést  törölni kell, majd újra megrendelni.  A postázás és az áru kiszállítása szombat kivételével munkanapokon történik.


Személyes áruátvétel

           Vevő az árut átveheti munkaidőben GardeMatic  telephelyén, ( Bp. XVI. Gordonka u. 8.) A megrendelt csomagokat GardeMatic  maximum 10 napig tárolja, ez időszak alatt GardeMatic  ügyintézője több alkalommal is megpróbálja Vevőt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelés törlésre kerül.


Csomag újrakézbesítés

         A  csomag elküldésének napján a nap végén értesítést küldünk e-mailben a megrendelőknek a raktárból aznap kiszállított csomagokról. Vevő ebből értesül hogy a rendelt áru másnap érkezik. Amennyiben GardeMatic elküldte Vevő részére a megrendelt csomagot, és azt Vevő 3 munkanapon  belül nem veszi át, a csomagot a GLS automatikusan visszaviszi  a feladónak (jelen esetben GardeMatic-nak), a szállítási költséget  pedig leszámlázza felé.   Át nem vett csomag esetén a szállítás díját GardeMatic a Vevőre terheli, a csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke, és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezi.  Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszaérkezik  a csomag,  GardeMatic fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban  NE küldjön újra csomagot.

           A kárfelelősség és kockázat a Vevőre akkor száll át, amikor az áru GardeMatic raktárát elhagyja.



4. Jótállás 



GardeMatic  az általa szállított termékekre termékenként eltérő, de min. 1 év jótállást vállal.

          A Vevő jótállási igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A jótállási idő kezdete a számla dátumától kezdődik.  A hibás termékeket  GardeMatic 30 napon belül kijavítja, vagy kicseréli.

            A fogyasztói kifogásról a cserére visszaküldött termék(ek) mellé kérjük mellékelje az eredeti számlát, a hiba leírását,  illetőleg, hogy milyen címre juttassuk el a javított, ill. csereterméket.



5. A szerződéstől való elállás – áru visszavétele



           Amennyiben az áru valamely esetben nem felel meg a Vevő  várakozásainak, akkor azt  a vásárlástól számított 30 naptári napon belül indoklás nélkül visszaküldheti – vagy visszahozhatja GardeMatic részére. Árut eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban veszünk vissza.

           A 43.000 Ft. (btto) értéket meghaladó,  és céges vásárlások esetében a várakozás elkerülése és az ügyintézés gyorsítása érdekében az áruvisszavételt megelőzően  legalább 2 nappal írásos előjelzés küldését kérjük.  Az elállási határidő a számla dátumának napjával kezdődik. A kifizetett ellenérték visszatérítése az áru beérkezése és minőségi ellenőrzése után, de mindenképp az áru visszaérkezése után 30 napon belül történik meg.


Az áruvisszavételből ki vannak zárva a következő esetek és termékek:

  • A vevő részére egyedileg  gyártott, átalakított, beszerzett termékek,
  • méretre vágott és sérülékeny termékek
  • rotoros szórófej, spray fúvóka, MP Rotátor fúvóka
  • tófólia,
  • csomagos egységben vásárolt termékek esetében az egységcsomagnál kisebb mennyiség.

          A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, különös tekintettel a szállítási költségekre és a szállítás alatti sérülések rizikójára.

           Eljárás olyan esetekben, amikor a rendelés teljesítésekor kedvezményes postaköltség kalkuláció lett alkalmazva a következő:

           Ha az áru visszavétele után a Vevő által ténylegesen vásárolt összeg nem éri el a kedvezményes postaköltség határát,  GardeMatic jogosult a visszatérítésből   a kedvezményes,  és a visszavett áruval csökkentett  vásárlási összeg  esetében kalkulálandó postaköltség közötti differencia levonására, valamint minden olyan kedvezmény levonására, mely a vevő számára   az visszaadott áru értékének figyelembevétele nélkül nem nyílt volna meg.

           A csomagot  értéknyilvánítással kérjük feladni. Portós, vagy utánvéttel terhelt csomagot GardeMaticnak NEM áll módjában átvenni.


           A visszaküldött  termék megérkezése után GardeMatic  a teljes vételárat - a rendelés teljesítésekor felmerült kedvezménymentes  szállítási költséggel csökkentve 30 napon belül visszafizeti.

GardeMatic a Vevő részére visszajáró összeget az alábbi módokon fizeti vissza:

- pénztárból

- banki átutalással, ehhez kérjük a bankszámlaszám megadást.

          A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Vállalkozásunk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését. Hiányosan visszaküldött termékeket nem tudunk visszavenni. Ha mégis hiányosan küldi vissza a terméket, úgy az elállás jogát nem tudjuk biztosítani, ekkor a termék visszaszállítási költsége Vevőt terheli.

          A fentiekben részletezett áru visszaküldési jog nem vonatkozik az EU-n kívüli országokból történő vásárlásokra.



6. Tulajdonjog fenntartása



          GardeMatic a szállított áruk tulajdonjogát az ellenérték maradéktalan megfizetéséig megtartja.



7. Jogviták



A szerződő felek között esetlegesen felmerülő jogviták eldöntésében – amennyiben azok békés úton nem rendezhetők – GardeMatic cégbejegyzési címe szerinti bíróság illetékes.



8. Adatvédelem



Az adatokat GardeMatic saját adatbázisban tárolja,  harmadik félnek nem adja ki.

____________________________________________________________